Nasazení kabátu:
Jsou dvě možnosti - nasazujeme pouze horní část, nebo nasazujeme kompletní izolační potah najednou.
Pokaždé nasazení potahu probíhá tak, že kabát vybalím z obalu, přehodím přes kabinu, lehce pootevřu dveře řidiče a na horní roh navléknu gumový roh na kabátu. Zavřu dveře, urovnám magnety po obvodu, zaháknu popruh do kliky dveří. Pak otevřu dveře spolujezdce, a zachytím kabát na této straně.
Dveřní klín uvnitř vozu zachytím tenkými gumičkami s karabinkami ke dveřím, ke kličkám, k mřížkám atd.. a to tak, aby byl klín po zabouchnutí dveří zcela vtažen do auta a potah lícoval na sebe. Po zavření dveří ještě zapnu suchý zip a spojím tím kabát v horní části.
Dole kabát mohu připevnit stanovými kolíky do země, nebo zasypat sněhem, nebo použít zátěžovací (parkovací) kite pytlíky, naplněné pískem.
Magnety, našité po obvodu kabátu se přichytí plechové karoserie a je nutné je přicvaknout do správných pozic, aby pod kabát netáhlo. Pro jistotu je vhodné použít i přiložené gumy s plastovými háčky.
Před objednáním si prosím pečlivě prostudujte detailní popis produktu níže v záložce POPIS!
VNĚJŠÍ IZOLACE OKEN PRO DODÁVKY, VOZY S ALKOVNOU, NEBO POLOINTEGRÁLY NA PODVOZKU FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER, CITROEN JUMPER
ROK VÝROBY 2014 A NOVĚJŠÍ ( POSLEDNÍ MODEL )
EXISTUJÍ ROZDÍLY,
které jsou dané typem a tvarem nástavby, takže na tento typ vozu máme již několik úprav střihu. Pro úspěšnou objednávku a hlavně proto, aby kabát vašemu vozu seděl, věnujte zvýšenou pozornost následujícím řádkám:
Pozorně si prohlédněte tvar alkovny, přechodu mezi sklem a alkovnou a tvar nástavby za dveřmi, případně jej porovnejte s obrázky a zapište si, jakým písmenům Vaše karoserie odpovídá.
A - kabát musí kopírovat zaoblený tvar dveří (nástavba vychází již od dveří ven)
B – kabát může jít od horního rohu dveří kolmo dolů k zemi (hladká dodávka)
C – z karoserie vystupují blinkry na nástavcích (některé široké vozy)
D – z karoserie žádné blinkry nevystupují (úzké, blinkry v zrcátkách)
E – plechová karoserie nad hranou těsnění čelního skla pokračuje v rovině skla ještě minimálně 5 cm ( dodávky s hladkou karoserií )
F - plechová karoserie nad hranou těsnění čelního skla nepokračuje a ihned přechází v úhlu do alkovny, případně do výstupku u polointegrálů (alkovny, polointegrály)
G – na sloupcích po stranách čelního skla a nejsou žádné výstupky a hrana jde rovně až k alkovně
H - na sloupcích po stranách čelního skla jsou podpůrné výstupky, odklánějí se od roviny skla a přecházejí do alkovny, nebo výstupku – přiložte prosím foto
TAKŽE když posoudíte, jaký vůz máte, vepíšete do poznámky pod objednávkou např. Fiat Ducato A,D,E,G, tak Váš kabát zhotovíme podle střihu, kde:
"Kabát bude kopírovat tvar dveří, z karoserie žádné blinkry nečouhají,plechová karoserie nad hranou těsnění čelního skla pokračuje v rovině skla ještě minimálně 5 cm a ze sloupků nevystupují žádné podpůrné výztuhy."
Zvolení variant je nutno napsat do poznámky!!!!
Okno v bočním skle řidiče je úplně odepínatelné suchým zipem, nebo lze vyklápět ven dolů
S - A4 + 450 Kč
M - A3 + 600 Kč
Okno v bočním skle spolujezdce je úplně odepínatelné suchým zipem, nebo lze vyklápět ven dolů
S - A4 + 450 Kč
M - A3 + 600 Kč
Okno v čelním skle je úplně odepínatelné suchým zipem, nebo lze vyklápět ven dolů
S - A4 + 450 Kč
M - A3 + 600 Kč
L - A2 + 950 Kč
XL - 130 x 80 cm + 1450 Kč
Příprava na spojení spodního dílu, možnost případného budoucího spojení půlkabátu se spodním dílem kabátu
Ano + 850 Kč
Pokud to umíte, nebojte se nám poslat s objednávkou klidně i pár detailních fotek přední části Vašeho vozu, vždy je pro nás lepší pak smazat nepotřebné, než se dohadovat po telefonu bez obrázků.
Všechny fotky a obrázky jsou pouze ilustrační.
CO LZE OBJEDNAT NAVÍC?
Prosvětlovací okénka do bočních oken i do předního okna
Otevírací klín na stranu řidiče
Lze ale objednat i cokoliv jiného a naprosto atypického - záleží na Vás. Stačí nás kontaktovat!