Půlkabát - Fiat, Peugeot, Citroen 1994 - 2002

Kód: PL1573 PL2156 Zvolte variantu
Značka: Konig
5 990 Kč 6 590 Kč od 5 990 Kč 4 950 Kč bez DPH 5 446 Kč bez DPH od 4 950 Kč bez DPH
Skladem u dodavatele Skladem u dodavatele Zvolte variantu
Varianta
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
1.8.2024 1.8.2024 Zvolte variantu
Možnosti doručení

Půlkabát - Fiat, Peugeot, Citroen 1994 - 2002

Detailní informace

Detailní popis produktu

Karoserie vozů Fiat Ducato, Peugeot Boxer, Citroen Jumper jsou téměř shodné, proto náš izolační půlkabát je určen pro všechna uvedená vozidla.

Popis výrobku:
Izolaci skel tvoří zpevněná POE pěna tl. 8mm na podšívce, izolaci plechu tvoří POE pěna tl. 3mm na podšívce, vzduchová komora, zvenku zrcadlová folie.
Výborné izolační vlastnosti jak proti zimě, tak proti slunci.

Výbava:
Jeden otevírací klín ve dveřích spolujezdce.

V balení dostanete:
přepravní uzavíratelný obal s držadlem
sada gum a plastových karabinek pro další fixaci kabátu.

Půlkabát - Fiat, Peugeot, Citroen 1994 - 2002

Zvolení variant je nutno napsat do poznámky!!!!

Okno v bočním skle řidiče je úplně odepínatelné suchým zipem, nebo lze vyklápět ven dolů
S - A4 + 450 Kč
M - A3 + 600 Kč

Okno v bočním skle spolujezdce je úplně odepínatelné suchým zipem, nebo lze vyklápět ven dolů
S - A4 + 450 Kč
M - A3 + 600 Kč

Okno v čelním skle je úplně odepínatelné suchým zipem, nebo lze vyklápět ven dolů
S - A4 + 450 Kč
M - A3 + 600 Kč
L - A2 + 950 Kč
XL - 130 x 80 cm + 1450 Kč

Překrytí masky chladiče je spojené pomocí suchého zipu s půlkabátem 
Ano + 1450 Kč

Příprava na spojení spodního dílu, možnost případného budoucího spojení půlkabátu se spodním dílem kabátu
Ano + 850 Kč

Nasazení kabátu:
Jsou dvě možnosti - nasazujeme pouze horní část, nebo nasazujeme kompletní izolační potah najednou.
Pokaždé nasazení potahu probíhá tak, že kabát vybalím z obalu, přehodím přes kabinu, lehce pootevřu dveře řidiče a na horní roh navléknu gumový roh na kabátu. Zavřu dveře, urovnám magnety po obvodu, zaháknu popruh do kliky dveří. Pak otevřu dveře spolujezdce, a zachytím kabát na této straně. 
Dveřní klín uvnitř vozu zachytím tenkými gumičkami s karabinkami ke dveřím, ke kličkám, k mřížkám atd.. a to tak, aby byl klín po zabouchnutí dveří zcela vtažen do auta a potah lícoval na sebe. Po zavření dveří ještě zapnu suchý zip a spojím tím kabát v horní části.
Dole kabát mohu připevnit stanovými kolíky do země, nebo zasypat sněhem, nebo použít zatěžovací (parkovací) kite pytlíky, naplněné pískem.

Magnety, našité po obvodu kabátu se přichytí plechové karoserie a je nutné je přicvaknout do správných pozic, aby pod kabát netáhlo. Pro jistotu je vhodné použít i přiložené gumy s plastovými háčky.

Existují rozdíly, které jsou dané typem a tvarem nástavby, takže na tento typ vozu máme již několik úprav střihu. Pro úspěšnou objednávku a hlavně proto, aby kabát vašemu vozu seděl, věnujte zvýšenou pozornost následujícím řádkám:

Pozorně si prohlédněte tvar alkovny, přechodu mezi sklem a alkovnou a tvar nástavby za dveřmi, případně jej porovnejte s obrázky a zapište si, jakým písmenům Vaše karoserie odpovídá.

A - kabát musí kopírovat zaoblený tvar dveří (nástavba vychází již od dveří ven)
B – kabát může jít od horního rohu dveří kolmo dolů k zemi (hladká dodávka)
C – z karoserie vystupují blinkry na nástavcích (některé široké vozy)
D – z karoserie žádné blinkry nevystupují (úzké, blinkry v zrcátkách)
E – plechová karoserie nad hranou těsnění čelního skla pokračuje v rovině skla ještě minimálně 5 cm ( dodávky s hladkou karoserií )
F - plechová karoserie nad hranou těsnění čelního skla nepokračuje a ihned přechází v úhlu do alkovny, případně do výstupku u polointegrálů (alkovny, polointegrály)
G – na sloupcích po stranách čelního skla a nejsou žádné výstupky a hrana jde rovně až k alkovně
H - na sloupcích po stranách čelního skla jsou podpůrné výstupky,  odklánějí se od roviny skla a přecházejí do alkovny, nebo výstupku – přiložte prosím foto

Takže když posoudíte, jaký vůz máte, vepíšete do poznámky pod objednávkou např. Fiat Ducato A,D,E,G, tak Váš kabát zhotovíme podle střihu, kde:

"Kabát bude kopírovat tvar dveří, z karoserie žádné blinkry nečouhají,plechová karoserie nad hranou těsnění čelního skla pokračuje v rovině skla ještě minimálně 5 cm a ze sloupků nevystupují žádné podpůrné výztuhy."

Pokud to umíte, nebojte se nám poslat s objednávkou klidně i pár detailních fotek přední části Vašeho vozu, vždy je pro nás lepší pak smazat nepotřebné, než se dohadovat po telefonu bez obrázků.

Všechny fotky a obrázky jsou pouze ilustrační.



Půlkabát - Fiat, Peugeot, Citroen 1994 - 2002

Technické parametry:

Pro typ vozidla
Izolační pěna
Typ výrobku
Čistá hmotnost
Fiat, Peugeot, Citroën 1994 - 2002 
8 mm
Vnější izolace 
1,2 kg
Půlkabát - Fiat, Peugeot, Citroen 1994 - 2002

14 dnů na vrácení

Pokud se Vám výrobek nebude líbit nebo nebude splňovat očekávání, můžete jako spotřebitel zboží vrátit do 14 dnů od zakoupení.
Půlkabát - Fiat, Peugeot, Citroen 1994 - 2002

Odesíláme do 24 hodin

Produkty kvalitně zabalíme. Pokud nakupujte křehké zboží, dbáme na to, aby produkt byl bezpečně zabalený.
Půlkabát - Fiat, Peugeot, Citroen 1994 - 2002

Doprava do 3 dnů

Nabízíme dopravu až ke dveřím a také variantu s možným osobní odběr v podobě Zásilkovny s 1000 odběrnými místy v ČR a SR.
Půlkabát - Fiat, Peugeot, Citroen 1994 - 2002

Individuální přístup

Pokud máte dotaz, nebojte se zavolat nebo napsat. Rádi Vám poradíme a pomůžeme s výběrem zboží. Jsme odborníci v oboru.

Doplňkové parametry

Kategorie: Plachty, kryty a izolace pro obytná vozidla a dodávky
Záruka: 2 roky
Kód: 79953

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
×

Splátková kalkulačka ESSOX