Reklamace a vrácení zboží
V rámci reklamačního procesu Vám nabízíme dva způsoby - moderní a pohodlné vyplnění interaktivního reklamačního formuláře níže. Přes tento formulář si můžete objednat i zaplatit dopravu Vašeho zboží zpět k nám.
Pokud by Vám tento způsob nevyhovoval, na konci stránky najdete reklamační formuláře k vytištění, které přiložíte ke zboží. Více informací níže.
V případě jakéhokoliv problému se na nás neváhejte obrátit. Pokud zboží přišlo poškozené, neseděl by popis zboží s realitou, informujte nás o tom a vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. Spokojený zákazník je pro nás na prvním místě.
Balení zboží probíhá na místech s kamerovým záznamem, takže v případě chybějícího zboží se beze strachu ozvěte - vždy dohledáme konkrétní balík a chybějící zboží obratem dopošleme na naše náklady.
Pokud by ale i přesto došlo na vrácení zboží a nebo reklamaci, využijte níže přiložené formuláře. Formulář si vytiskněte, přiložte ke zboží a zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození
.
Zboží nám zašlete na adresu našeho skladu pomocí jakékoliv přepravní společnosti:
Nádražní 257
Police nad Metují
549 54 Police nad Metují
Je také možné se domluvit na zajištění přepravy z naší strany - kurýr PPL zboží vyzvedne na Vaší adrese a předá přímo nám. Vy se o nic nemusíte starat, nemusíte nikam chodit. Cena této služby je 100 Kč.
Formuláře ke stažení v PDF
Formulář pro vrácení zboží bez udání důvodu ve 14 denní zákonné lhůtě
Formulář pro uplatnění reklamace v záruční době